תפריט סגור

הדברה בבאר שבע

הדברה בבאר שבע היא כבר לא סיפור יקר!
נעים להכיר! אנחנו צוות מדבירים נט ואנחנו פועלים בבאר שבע מספר רב של שנים. אנו זמינים לבצע פעולות הדברה בבאר שבע מסביב לשעון, בכל יום ללא קשר לחג או סופ"ש כדי להעניק לך מענה מלא, מקצועי ויעיל לבעיית המזיקים שלך. רוצה לשמוע עוד על פתרונות הדברה בבאר שבע? אנחנו מחכים לך במוקד שלנו עם תשובות לכל השאלות!

מדביר בבאר שבע זמין 24 שעות ביממה

אצלנו תוכלו למצוא מדבירים מקצועיים במחירים ללא תחרות החל מ 250 שקלים!
הדברה בטוחה המבוצעת על ידי מדביר מוסמך בעל רשיון מהמשרד להגנת הסביבה
100% תוצאות והתחייבות לפתרון בעיית המזיקים
ניתן
להזמין את השירות שלנו להיום!

להזמנת מדביר בבאר שבע חייגו: 072-3341-454

הדברה בבאר שבע

השיטות המובילות של הדברה בבאר שבע

כשחושבים על הדברה המחשבה זורקת אותנו לריסוס בחומרים רעילים, הכנה מוקדמת של הבית להגעת מדביר בבאר שבע ופינוי של הבית לכמה שעות. זה בגלל שהמילה ריסוס קשורה למילה כימי (מה שנכון). בשנים האחרונות נוספו מספר שיטות הדברה חדשות אשר הפכו את שיטת ההדברה המסורתית למוצא אחרון.

הדברה ירוקה
הדברה זו עושה שימוש בחומרים טבעיים בלבד הכוללים תבלינים, שמנים אתריים ועוד חומרים ירוקים המאושרים ומפוקחים על ידי המשרד להגנת הסביבה. חומרים אלו לא דורשים להכין את הבית לכן הדברה ירוקה הינה בטוחה לבני אדם ולבעלי חיים.

הדברה אלקטרונית
פסגת הטכנולוגיה של עולם ההדברות. מתוך ההבנה שאין אפשרות להדביר מזיקים ב-100% אלא רק להרחיק אותם עד בוא הגל הבא, התחילו לפתח מכשירים מיוחדים אשר פועלים 24/7 ומצליחים להרחיק את המזיקים לתמיד. מכשירים אלו מגוונים ופועלים לפי הצורך. למשל, הרחקת עטלפים תתבצע על ידי מכשיר מיוחד המשדר גלי קול בתדרים גבוהים (אשר לא נשמעים על ידי בני אדם וחיות מחמד). גלים אלו משבשים את פעילות הסונאר של העטלפים וגורמת להם לעזוב את המקום. כנ"ל לגבי יונים, מקקים, חולדות ועכברים.

הדברת ביולוגית
שרשרת המזון לרשות המדבירים! לכל יצור בטבע ישנו טורף טבעי וזו בדיוק שיטת ההדברה שמדביר ישתמש בה בשדות פתוחים. על מנת למנוע שימוש בריסוס, המדביר מאבחן את המזיק שתקף ומפזר את הטורף הטבעי שלו. שיטה זו מומלצת במיוחד מכיוון שהיא חוסכת פיזור רעלים על האדמה ואפקטיבית פי כמה. ראוי לציין שהטורפים אינם מזיקים לגידולים השונים.

ריסוס כימי
שיטת ההדברה המוכרת לכולנו. בשיטה זו יגיע מדביר וירסס את החומר היישר על המקומות בהם דרושה ההדברה. שיטה זו הייתה בשימוש נרחב בעבר וכיום משמשת רק כטיפול משלים בעת הצורך.

כיצד פועלת הדברה בבאר שבע?

מזיקים נחלקים לזנים שונים ומגוונים אשר דורשים טיפול שונה ממזיק למזיק. מכיוון ששקיפות היא ערך עליון אצלנו, חשוב לנו לשתף אותך באינפורמציה לגבי תהליך ההדברה ולהעשיר מעט את הידע שלך בתחום.

סוג המזיק אותו יש להדביר / להרחיק ומחיר התחלתי להדברה / לכידה

תכנית הפעולה של מדביר באשקלון נגד המזיק

הדברת פרעושים
בבאר שבע

מ-320 ₪

פרעושים חיים בצמחיה גבוהה ונטפלים לבעלי החיים אך גם לבני האדם. לאחר החדירה שלהם לבתים, הם מתרבים והופכים למטרד לא קטן. מדביר מומחה לטיפול בפרעושים בבאר שבע יתחיל את ההדברה דווקא בגינה או בחצר שלך, שהם אזורי המחיה של הפרעושים. לאחר מכן יפזר המדביר אבקה על כלי המיטה שלך, במיוחד אלו האהובים על בעלי החיים שלך וישאב אותם בעזרת שואב רב עוצמה כדי לוודא שאף פרעוש לא שרד.

הדברת פשפש מיטה
בבאר שבע

מ-520 ₪

פשפש מיטה חי על כלי המיטה שלך ופועל בלילה. אם זיהית סימני עקיצה קטנים על הרגליים רק בשעות הלילה, ככל הנראה שהפשפש החמקמק הגיע להתארח אצלך. פשפש מיטה הוא יצור חמקמק אשר חי במקומות מסתור ויוצא רק בלילות. מדביר פשפש מיטה יבקש ממך לכבס את כל המצעים והבגדים שלך ב-60 מעלות על מנת לחסל את הפשפשים שנמצאים שם. לאחר מכן המדביר ישתמש באבקות וקיטור על מנת להדביר את כלי המיטה שלך ולבסוף ישאב את כולם. ייתכן מאוד שבגלל האופי החמקמק של הפשפש המדביר יצטרך להגיע שוב כדי להשלים את הטיפול.

הדברת צרעות
בבאר שבע

מ-270 ₪

קן צרעות יכול להתגלות במקומות קטנים וצפופים כמו תעלות מיזוג, תריסים חשמליים, מרזבים וכו'. צרעות יכולות לעקוץ מספר רב של פעמים ולכן נחשבות למסוכנות יחסית. הן פעילות בעיקר ביום ובלילה מתקבצות בקינים שלהן וזו השעה הכי טובה לפעול נגדן. מדביר צרעות בבאר שבע ירסס את הקן בדבק מיוחד אשר מונע מהצרעות להתעופף. לאחר מכן יסיר המדביר את הקן ויחזיר את החיים לשגרתם.

לכידת חולדות
בבאר שבע

לכידת עכברים
בבאר שבע

מ-250 ₪

 בגלל תנופת הבנייה בישראל, המזיקים האלו עולים לפני השטח ומחפשים מקומות חדשים להתגורר בהם. מכרסמים אלו עלולים להעביר מחלות וזיהומים על ידי נשיכות, הפרשות וזיהום מזון. הדברת מכרסמים היא עצם הרחקה ולא הדברה. הסיבה היא פשוטה: חולדות ועכברים הם יצורים חכמים וחמקמקים אשר עלולים לאכול מהרעל ולמות במקומות שקשה להגיע אליהם. הפגרים שלהם ידיפו ריח נוראי של ריקבון וימשכו אליהם מזיקים נוספים שעלולים להחריף את המצב. מרחיק עכברים ישתמש במלכודות מסוגים שונים אשר ילכדו את העכבר ולא יחסלו אותו וכנ"ל מרחיק חולדות. הלוכדים ישחררו את המכרסמים במקומות רחוקים מסביבת מגורים כדי למנוע חזרה שלהם.

הדברת יתושים
בבאר שבע

מ-270 ₪

היתושות יוצאות לעקוץ בני אדם ובעלי חיים על מנת להאכיל את הביצים והזחלים אשר חיים בסביבת מים עומדים. מדביר יתושים יחסל את היתושים הבוגרים בשעות הבוקר המוקדמות ויאתר את מקורות המים העומדים בקרבתך מכיוון ששם חיים הזחלים והביצים. אם ניתן, המדביר ייבש את מקור המים (תיקון נזילה סוררת) או ישתמש בשיטת הדברה ביולוגית על ידי פיזור דגי גמבוזיה או שתילת צמחים טורפים אשר ניזונים מהזחלים והביצים.

הדברת נמלים
בבאר שבע

מ-250 ₪

הדברת נמלי אש
בבאר שבע

מ-270 ₪

שני סוגי הנמלים מגיעים לבית של בחיפוש אחר מזון. נמלים שחורות אינן מזיקות לבני האדם ומהוות אך ורק מטרד אסתטי, אך נמלי האש עוקצות ועלולות לגרום לתגובות אלרגיות חריפות בקרב אנשים רגישים ולכן נחשבות מסוכנות לבני אדם. שני סוגי הנמלים פועלות במבנה קן, עליו שולטת מלכה אחת וכשהיא מחוסלת, הקן מתפזר. מדביר נמלים יאתר את שבילי ההליכה של הנמלים ויפזר לידם פתיונות ג'ל. הפתיונות האלו מורעלים ומתפרקים לאט. הסיבה היא שלוקח לנמלים זמן להעביר את הפתיונות למאכל למלכה כדי לחסל אותה. מדביר נמלי אש יפעל גם בשיטת פיזור פתיונות רק שהוא יוודא בנוסף שלא קיימות נמלי אש בצמחיה בסביבת הבית שלך.

הדברת ג'וקים
בבאר שבע

מ-250 ₪

 תיקנים חיים בסביבות חשוכות ולחות עם גישה למזון. לרוב אלו יהיו פתחי ביוב, חדרי אשפה ומתחת לכיורים בבית. מדביר ג'וקים בבאר שבע ינסה לאתר את מיקום קן התיקנים וירסס אותו ישירות. בנוסף, יאטום המדביר את כל פתחי הבית ויפזר פתיונות ג'ל אותם יקחו הג'וקים לקן ויחסלו אותו מבפנים. מומלץ להתקשר לעירייה על מנת להתלונן על מכת הג'וקים. זו האחריות שלה לרסס את פתחי הביוב במרחב הציבורי ולכן שווה לוודא שהיא באמת עשתה זאת.

הדברת עשים
בבאר שבע

מ-270 ₪

העש ניזון מבדים מסוגים שונים ולכן יכול להרוס מלתחות שלמות ולגרום נזק כלכלי לא קטן. עשים מגיעים לבתים שלנו בגלל האורות החזקים ונשארים כדי לנשנש את הבגדים שלנו. מדביר עשים בבאר שבע יפזר מיקרו קפסולות ידידותיות לבני אדם אשר נדבקות לעש ומחסלות אותו.

הדברת טרמיטים
בבאר שבע

מ-250 ₪

היצורים הלבנים חיוורים האלו דומים לנמלים בגודלם, חיים במבנה של קן וניזונים מכל סוגי העץ הקיימים. טרמיטים חופרים את הקינים שלהם עמוק באדמה ולכן מדביר טרמיטים בבאר שבע עשוי לקדוח חורים ברצפה כדי להזריק אליהם חומר הדברה שיחסל את הקן. בנוסף, ישתמש המדביר בשיטת איוד בגז אשר חודרת את העץ ומסוגלת לחסל את הטרמיטים המחופרים ביותר. בגלל שקשה מאוד להבין עד כמה חדרו הטרמיטים לעצים השונים, יתכן וידרשו סבבי הדברה נוספים.

כמה עולה הדברה בבאר שבע?

עולם ההדברות מלא בשיטות הדברה שונות וכמובן במזיקים שונים. בעת תמחור עבודת הדברה לוקחים בחשבון את סוג המזיק, גודל וסוג המבנה אותו צריך להדביר, מורכבות העבודה וזמן ביצוע ההדברה ולכן קשה לקבוע מחיר להדברה ללא הבנת תמונת המצב המלאה של המזיקים שתקפו אותך. צוות מדבירים נט מזמין אותך לשיחת ייעוץ והכוונה בחינם! במהלך השיחה נשאל אותך שאלות מכוונות, נבין מהי חומרת הבעיה ונעניק לך, על המקום בכל שעות היממה, הצעת מחיר להדברה בבאר שבע שתהיה הכי משתלמת והוגנת וכמובן תחסל את המזיקים אך לא את הארנק שלך!

שירותי הדברה בבאר שבע 24 שעות ביממה לשירותכם עם הצוות המקצועי שלנו.

להזמנת מדביר בבאר שבע חייגו: 072-3341-454

שירותי הדברה נפוצים

שאלות נפוצות

icon

ההנחיה אינה גורפת לגבי כל סוגי ההדברות. כיום ישנם סוגי וחומרי הדברה שונים בהתאם לסוג המזיקים וסביבת ההדברה. לעתים יעשה שימוש בחומרים מסוכנים ולעתים בהדברה ירוקה שאינה כוללת חומרים רעילים. יש להתייעץ עם המדביר לפני ואחרי ההדברה לגבי הדרך שבה צריך לנהוג בהתאם לסוג ההדברה שביצע.

icon

מעבר לכך שחשוב שהמדביר יהיה מקצועי, ותיק ובעל המלצות, חשוב שיהיה מדביר מוסמך וניתן לבדוק זאת דרך האתר של המשרד להגנת הסביבה.

icon

המחיר של הדברת עש מתחיל מ-270 ש"ח וכמו הדברת מזיקים אחרים, המחיר הסופי יכול להשתנות והוא תלוי בחומרת הבעיה והיקף הטיפול הנדרש כדי להדביר לחלוטין את העש מהבית.

icon

ברגע שמזהים מזיקים בבית יש להזמין הדברה לפני ההתרבות והתבססות שלהם במקום. כמו כן רצוי לבצע הדברה תקופתית של אחת לשנה כצעד מונע להגעה של מזיקים לבית או טיפול בכאלה שעדיין לא זיהינו שקיימים בבית.

שירותים בקרבת מקום: מדבירים בדימונה | הדברה בשדרות | מדביר מומלץ באופקים | שירותי הדברה באשקלון

צריך עזרה?
דילוג לתוכן